czwartek, 16 lipca 2015

Przebudowa - modernizacja


Jak pewnie zauważyliście, na blogu piszczy nudą. W takim wypadku postanowiłam zacząć wielkie zmiany od podstaw - czyli szablonu.

Mam nadzieję, że nowy design wam się spodoba. Bądźcie cierpliwi ponieważ nie jestem mistrzem programowania i dużo rzeczy muszę nauczyć się samodzielnie.

Jeżeli macie jakieś ciekawe sugestie dotyczące zmian - koniecznie napiszcie do mnie: nadziewiatympietrze@gmail.com

A tym czasem zajrzycie czasami na FB - ruszam z kopyta;)

Pozdrawiam was gorąco na nadchodzący weekend i uważajcie ze słońcem:)

Świnka morska czytająca książkę
Na dobry dzień - czytajcie książki!

2 komentarze:

  1. Dzień dobry. Bardzo podoba mi się tematyka Twojego bloga. Chciałabym cię zaprosić do udziału w LBA. Po szczegóły zapraszam do mnie : http://zironiadoswiata.blogspot.com/
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już nie piszesz. Super blog

    OdpowiedzUsuń