czwartek, 7 sierpnia 2014

Na dziewiątym piętrze

Mówi się, że najlepsze pomysły przychodzą pod prysznicem. Mnie zainspirowały widoki z dziewiątego piętra. Niniejsza seria postów będzie dotyczyła wpisów z pamiętnika kilku osób, których losy niespodziewanie zaczęły się przeplatać.
Pierwsza bohaterka to Kornelia, 18 letnia dziewczyna, której udało się przetrwać zarazę i przeżyć niesamowitą przygodę. Z czasem poznamy resztę bohaterów.
Z każdym wpisem postaram się stworzyć autorski obrazek odnoszący się do przygód bohaterów. Mam nadzieję, że uda mi się nawiązać współpracę z grafikami, dzięki czemu z czasem obrazki zaczną być coraz odważniejsze i lepsze.

Pozdrawiam gorąco i zapraszam do lektury i zapoznania się z Pamiętnik I: Kornelią

1 komentarz:

  1. Znalazłam Cię przez przypadek, więc zaczęłam czytać. Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń