czwartek, 16 października 2014

Grafika - 13. WYJAŚNIJ MI WSZYSTKO CZ 2


Witam Was po tygodniu ciszy:) Niestety wena twórcza w tym tygodniu mnie zawiodła, jednak walczę i walczę... i już niedługo pojawi się kolejna część opowiadania.

Tymczasem poniżej znajduje się rysunek Pani Anny Horyń.
Zachęcam was do kliknięcia w obrazek i zapoznania się z ofertą sklepu poduszki-dekoracyjne.pl być może znajdziecie coś ciekawego dla siebie albo na prezent dla bliskich? ;)

~Pozdrawiam NK



Poduszki dekoracyjne
Poduszki dekoracyjne


Jeżeli chcesz, aby i Twój obrazek znalazł się na blogu, napisz do mnie ;)

4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejną część! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Natalio :)
    Wchodzę kolejny raz w poszukiwaniu dalszej części a jej niestety nie ma :( ale mam nadzieję, że już niedługo jak Pani wcześniej napisała poznam kolejne losy Kornelii :)

    Będę tak długo nawiedzał Pani blog aż uzyskam wyjaśnienia tych wszystkich zagadek ;)

    Życzę weny! :)
    Wierny fan Pani Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję ślicznie za komentarz i odwiedziny. Szczerze przepraszam za takie opóźnienie:( Ale wpis już się pojawił i mam nadzieję, że spodoba się również. Zapraszam do nawiedzania bloga ;)))

      Usuń